RECENZJE KSIĄŻEK: Ktoś tu kłamie - Jenny Blcackhurst #24


Ktoś tu kłamie to druga książka autorki jaką przeczytałam. I muszę Wam powiedzieć że bardzo pozytywnie się zaskoczyłam bo książka bardzo mi się podobała! 




Podczas przyjęcia Halloweenowego ginie jedna z jego organizatorek Ericka. Stwierdzony zostaje nieszczęśliwy wypadek. Wszyscy są w szoku ale powoli godzą się z tragicznym odejściem sąsiadki. Jednak po roku na portalu społecznościowym pojawia się informacja, że Erika wcale nie zginęła na skutek nieszczęśliwego wypadku tylko po prostu ktoś jej pomógł. Autor tego posta zapowiada, że do sieci będą trafiały podcasty gdzie tak naprawdę będzie informacja jak to się wydarzyło, kto zabił Erikę. Podejrzanych, mimo, że nie są wskazani z nazwiska, bardzo łatwo zidentyfikować. Są to mieszkańcy ekskluzywnego, zamkniętego osiedla - dokładnie 6 osób. Jedna z podejrzanych pewnego dnia znika i nie ma z nią kontaktu. Zostaje ich piątka. Z każdym kolejnym podcastem wcześniej dość bliscy sąsiedzi zaczynają sobie coraz mniej ufać, spoglądają na siebie niepewnie. Jednak tak naprawdę każdy z nich ma coś za uszami, jakąś tajemnicę, którą zachował tylko dla siebie. Z każdym kolejnym odcinkiem boją się, że zostaną zdemaskowani, ich skrywane tajemnice wyjdą na jaw. A jak to się wszystko zakończy musicie już sami sprawdzić czytając dalej książkę. Kto zabił? I czy rzeczywiście nie był to tylko nieszczęśliwy wypadek. 

Książka jest bardzo ciekawie, fajnie napisana. Miałam wrażenie, że dosłownie ją chłonę. Z każdym rozdziałem byłam coraz bardziej ciekawa tajemnic mieszkańców i czy któreś z tych osób, mieszkających w hermetycznej społeczności byłoby w stanie zabić swoją sąsiadkę. No i w końcu co się stało z jedną z mieszkanek, kto i dlaczego ją porwał?

Autorka bardzo fajnie oddała klimat takiego zamkniętego, luksusowego osiedla.  Gdzie każdy się do siebie uśmiecha a myśli coś innego. Pełno tajemnic, niedomówień, sztuczne uśmiechy, powierzchowność a także poczucie wyższości.

Mnie historia wciągnęła i jest to jeden z fajniejszych thrillerów jaki miałam okazję przeczytać. Byłam zaintrygowana samą historią. I już wiem, że po kolejne książki autorki na pewno sięgnę a także sprawdzę te co już napisała.

8 komentarzy:

  1. Jednocześnie przerażające jak i ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach przeczytać ta książkę :) ale ostatnio ciagle brak czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już sporo recenzji tej książki i mam wielką ochotę ją mieć w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam... chyba zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tę książkę i bardzo mi się podobała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabuła mnie zaciekawiła, to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam niedawno czytać tą książkę, ale jakoś czasu zabrakło mi aby ją skończyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger