KULINARNIE: Matiasy z ryżem, cebulą i jajkiem #5

Dziś chciałam się z Wami podzielić przepisem na danie, które fajnie się sprawdzi w nadchodzącym tygodniu. Jest proste w wykonaniu i przede wszystkim smaczne.



Składniki

400g śledzi (matiasy)
2 woreczki ryżu
4 jajka ugotowane na twardo
4 małe cebule
majonez
olej

Wykonanie

Matiasy moczymy w wodzie przez ok 1/2godziny. 
Gotujemy ryż według instrukcji na opakowaniu.
Ugotowane jajka kroimy w ósemki (lub szesnastki).
Cebule kroimy w pióra. Następnie podsmażamy na oleju na złoty kolor.
Matiasy kroimy w grubą kostkę (kawałki).
Przygotowujemy naczynia.
Układamy w następującej kolejności: ryż - cebula- pokrojone śledzie. 
Smarujemy majonezem według uznania. 
Następnie na wierzch układamy pokrojone jajka.                     
       

15 komentarzy:

  1. Moja mama bardzo lubi śledzie w każdym wydaniu, więc na pewno przekażę jej ten przepis. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda. Zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię śledzi, więc niestety przepis nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł na wielkanocny post, lubię śledzie, a dawno nie jadłam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czad! chociaż śledzie nie dla mnie la ewygląda maks smakowicie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej wersji nigdy nie jadłam :) Fajna propozycja na zbliżające się święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za śledziami nie przepadam więc raczej nie skorzystam z Twojego przepisu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda. Ja robię sałatkę ze śledziami. ostatnio robiłam i jest tam majonez i w sumie jak ktoś oglądał jak ja to robię to zwątpiłam czy dobrze pamiętałam przepis :D :D ale dodałam i zjadłam , było ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, uwielbiam takie sałatki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki śledzik wygląda apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany jak ja nie lubię śledzi :D Nie mniej jednak smacznego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger