Marcowe denko i nowości '20

Kolejny miesiąc za nami. Przez obecną sytuację na świecie nawet nie wiem kiedy lecą kolejne dni, tygodnie. Nie wiem jak Wy ale mi jest coraz trudniej skupić się na czymkolwiek.

Poniżej przedstawiam Wam moje marcowe denko:


Robiąc porządki wyrzuciłam też kilka rzeczy:


Co do zakupów to niestety skusiła nie promocja w Rossmanie.  Nie było tak super jak w tamtych miesiącach gdzie nic nie kupowałam. Ale i tak nie jest źle tym bardziej, że teraz jest czas na zużywanie zapasów.


12 komentarzy:

  1. Dokładnie, teraz warto wykańczać wszelkie kosmetyki, jakie mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety niczego u siebie nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też teraz mam czas na zużywanie zapasów :D sklepy internetowy (i czas wolny) tylko kuszą żeby zrobić w nich zakupy ale póki co dzielnie się temu opieram :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie kulkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko odżywkę z Gliss Kur 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nieznamżanego z powyższych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :) u mnie też ostatnio pojawiło się denko i też pozbyłam się paru kosmetyków, które gdzieś tam zalegały, ale nie wyrzucałam, tylko zużyłam, niekoniecznie zgodnie z przeznaczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty do włosów Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te odżywki z Gliss Kur. Co do zapasów to też zamierzam zużyć to co mam, choć nie powiem bo pewnie zrobię małe zakupy online bo jak na złość kończy się kilka produktów, których nie mam w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a czy testowałas ten spray do wlosów z Cien Sun Care? Nie obciaza on jakos wlosów?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne denko. Niestety nie znam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger