RECENZJE KSIĄŻEK: Powiem tylko raz - L. Gardner #55




"Powiem tylko raz" Lisy Gardner to 10 książka z cyklu o Detektyw D.D. Warren. Jednak mimo, iż jest to kolejna z serii to można czytać ją bez znajomości poprzednich. "Powiem tyko raz" to pierwsza książka tej autorki jaką miałam przyjemność przeczytać. 

Historia opowiedziana jest z perspektywy 3 kobiet, dzięki czemu możemy poznać sposób postępowania, emocje, uczucia, myśli każdej z nich. Dużo się dzieje w tej historii, tak naprawdę z każdym rozdziałem dowiadujemy się czegoś nowego. Chociaż nie ma tu wartkiej, dynamicznej akcji. Wszystko rozgrywa się powoli, niespiesznie, książka ma ponad 440 stron. Jednak w życiu bohaterów jest to kilka dni. Każda z postaci ma swoją historię, trudną wręcz traumatyczną przeszłość. 

Jestem bardzo zadowolona, że sięgnęłam po tę książkę. Jest ona solidnie napisana. Mimo, że nie było efektu wow to z zainteresowaniem śledziłam jak to się wszystko potoczy, kto za tym wszystkim stoi. Warto zwrócić uwagę, że autorka nie potraktowała książki "po macoszemu" i naprawdę jest solidnie napisana. Porusza ona oprócz wątku kryminalnego także relacje rodzinne ale też i jak decyzje z przeszłości wpływają na teraźniejszość. 

Spotkanie z piórem Lisy Gardner oceniam pozytywnie i myślę, że w przyszłości sięgnę po kolejne książki tej autorki.


"Szesnaście lat wcześniej Evie Carter przyznała się do przypadkowego zastrzelenia ojca. Teraz policja zastaje ją nad ciałem męża. Z pistoletem w dłoni. I zadaje pytanie, czy taki sam wypadek może zdarzyć się tej samej osobie dwa razy… Zdjęcie zastrzelonego męża Evie obiega media. Wtedy rozpoznaje go pewna kobieta, Flora – ale nie widzi w nim ofiary, lecz jednego z oprawców, którzy bezpowrotnie zniszczyli jej życie. I łączy go z grupą gwałcicieli i morderców, którzy porywali młode kobiety. Los sześciu z nich pozostaje nieznany.



Losy Evie i Flory łączy detektyw D.D. Warren. Ona jedna wierzy w niewinność Evie. I tylko ona może dojść do prawdy o jej mężu i losie sześciu zaginonych dziewczyn."

3 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze książek tej autorki, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mama na czytniku, więc kiedyś na pewno po nią sięgnę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej przyjaciółce by się spodobała na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger