Recenzje książek: Paranoja - L. Jackson #266

Paranoja to pierwsza książka autorki jaką miałam okazję przeczytać. Chociaż raczej pochłonęłam ten tytuł w praktycznie jeden dzień!

Jest to thriller psychologiczny, który wciąga już od pierwszej strony. Autorka ma lekki i przyjemny styl styl pisania dzięki czemu kolejne rozdziały się po prostu "pochłania". Bohaterowie których poznajemy są fajnie wykreowani. Klimat tej historii także jest tajemniczy, mroczny. Morderstwo sprzed lat wraca, pojawiają się nowe okoliczności i kolejne ofiary. Makabryczne sny do dnia dzisiejszego paraliżują główną bohaterkę, a zbliżający to zjazd klasowy powoduje, że kobieta ma wrażenie, że traci zmysły.  Kolejne tajemnice wychodzą na jaw, kobieta już wie, że nie uciekanie przed przeszłością. Tytułową paranoję czuć w życiu głównej bohaterki i na kartach powieści. 

Bardzo spodobała mi się ta książka. Polecam Wam ją, mam nadzieję, ze spodoba Wam się tak samo ja i mi! :) 





Opis książki:

"Są w miasteczku Edgewater ludzie, którzy uważają, że dwadzieścia lat wcześniej Rachel Gaston popełniła morderstwo i nie została ukarana.

Jednak do dziś nikt nie zna całej prawdy. Niewinna zabawa nastolatków przerodziła się w tragedię. Ktoś podmienił naboje w broni. Gdy nagle z ciemności wyłoniła się nieznana postać, Rachel wystrzeliła, by dopiero po chwili odkryć, że to jej przyrodni brat – Luke.
Makabryczne sny do dziś paraliżują Rachel. A teraz, gdy zbliża się szkolny zjazd, kobieta czuje, że traci rozum. W powietrzu czuje znany tylko jej zapach perfum, ktoś śledzi jej auto i ktoś obserwuje jej dom...

Ma prawo się bać, a gdy na jaw wychodzą nowe fakty na temat wypadku sprzed lat, Rachel uzmysławia sobie, że nie ucieknie przed przeszłością.

A prawda może okazać się o wiele mroczniejsza niż najgorsze lęki..."

1 komentarz:

  1. Bardzo czekałam, aby ta książka pojawiła się na Legimi i tam będę ją czytała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger