RECENZJE KSIĄŻEK: Jak być szczęśliwszą, zdrowszą i piękniejszą - J. Ashton S. Toland #65


Kto nie robił postanowień noworocznych niech pierwszy rzuci kamieniem. Ja zawsze mam zamiar kilka rzeczy z nowym rokiem udoskonalić. Jednak różnie to mi wychodzi. A gdyby tak z każdym miesiącem podejmować nowe postanowienie. Tak na pewno byłoby łatwiej. Od razu nie da się wprowadzić zmian w rożnych kategoriach swojego życia. A z każdym miesiącem może być łatwiej i prościej. Wyzwania z poprzedniego miesiąca mogą nam wejść już w nawyk i z radością będziemy rozpoczynać kolejne miesięczne postanowienie. Na taki pomysł wpada autorka książki „Jak być szczęśliwszą, zdrowszą i piękniejszą”, która poddała się małemu eksperymentowi wprowadzania korzystnych zmian w swoim życiu. Z każdym miesiącem nowe postanowienie. Na kartkach książki opisuje nam każde wyzwanie (np. więcej snu, mniej cukru czy nawadnianie organizmu). Przedstawia plusu ograniczenia/bądź zwiększenia każdej z aktywności a także dowody potwierdzającą daną tezę. Tydzień po tygodniu opisuje ona swoje doświadczenia z każdym postanowienie.  

Myślę, że jest to fajny sposób na wprowadzanie zmian w swoim życiu, sama wiem, że czasami wymagamy od siebie za dużo i zostajemy z niczym. Książkę traktuje jako swoistą ciekawostkę, treść wpłynęła na moją motywację i sama mam zamiar wprowadzić w swoje życie kilka zmian. Ale tym razem nie będę czekała do nowego miesiąca czy roku, zaczynam od dziś.


A jak z Waszymi postanowieniami noworocznymi? Uda się je realizować czy już o nich zapomnieliście? :) 

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger