Recenzje książek: Zapomnij, jak się nazywam - J.S. Monroe #117



Zapomnij jak się nazywam to książka która wciągnęła mnie tak jak dawno żadna lektura. Otrzymałam tu wszystko czego oczekiwałam. Tajemniczość, trzymanie w napięciu i przede wszystkim to, że nie mogłam oderwać się od tej historii. 

Co do fabuły to na progu mieszkania małżeństwa pojawia się kobieta, która twierdzi, że tu mieszka. Małżeństwo wyciąga do niej dłoń i pomaga jej. Kobieta nie pamięta nic tylko ten adres. Nawet nie wie jak ma na imię. O co tu tak naprawdę chodzi... ? Jaki jest związek tej kobiety z przeszłością Tony'ego i czy wszystko o mówi i robi jest prawda?

Książkę czyta się bardzo szybko, rozdziały są krótkie, autor ma bardzo przyjemny styl. Mnie książka bardzo wciągnęła i nie mogłam się od niej oderwać. Bohaterowie się bardzo dobrze wykreowani, złożeni, każdy z nich ma to coś, zapamiętywalny. Nic w tej książce nie jest takie jak się na początku wydaje. Każda z postaci jest dopracowana, ma swoje emocje, tajemnice. Mamy też kilka wątków pobocznych które dopełniają całość. Wszystko jest przemyślane, autor wodzi nas za nos niejednokrotnie. Ciekawostką są odniesienia do pamięci ludzkiej, motyk konika morskiego i hippocampy.

Podsumowując jest to bardzo dobry thriller psychologiczny, zapadający w pamięć, trzymający w napięciu już od pierwszych stron.  Świetna fabuła, wielowątkowość, tajemniczość i emocje to to co króluje w tej książce. Z całego serca Wam polecam! 


Opis książi:

"Skąd masz wiedzieć, komu możesz zaufać… kiedy nie wiesz nawet, kim jesteś? Stoisz przed drzwiami własnego domu. Są w nim jacyś obcy ludzie. I nagle coś do ciebie dociera. Nie pamiętasz, jak masz na imię.



Wylądowała na dworcu po ciężkim tygodniu w pracy. Jej torebka została skradziona, a razem z nią jej tożsamość. W środku było całe jej życie: paszport, portfel, klucze do domu. Kiedy chciała zgłosić przestępstwo, nie mogła sobie przypomnieć własnego imienia. Pamiętała jedynie adres.

Teraz stoi przed domem Tony’ego i Laury. Mówi, że tutaj mieszka. Oni twierdzą, że nigdy jej nie widzieli.

Któreś z nich kłamie"

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger