Wrześniowe denko i nowości '20

 Kolejny miesiąc za nami. Ostatni kwartał tego roku przed nami. Jak ten czas ucieka to szok! 

Dziś chciałam Wam pokazać jakie kosmetyki zużyłam we wrześniu i na co się skusiłam we wrześniu. 


We wrześniu zużyłam 8 kosmetyków.  Znajdują się tutaj kosmetyki które używam regularnie (tonik Ziaja, puder Rimmel, fluid Lirene, henna Venita). Polubiłam też maseczkę węglową z Bielendy. Natomiast pozostałe kosmetyki (tonik AA, żel do twarzy AA czy maseczka do włosów Cien) to takie średniaki. 


Natomiast nowości jakie kupiłam to te 3 kosmetyki. Najbardziej ciekawa jestem tego kremu do rąk Yumi oraz skarpetek złuszczających. Tej firmy jeszcze nie znam. :) 



A jak Wasze denka? Ile zużyliście kosmetyków? 

4 komentarze:

  1. Ja również jestem mega ciekawa opinii o kremie Yumi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dość często kupuję ten tonik zwężający pory z ziaji :) Ja nawet nie wiem ile kosmetyków zużyłam we wrześniu ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger