Recenzje książek: Przyszła Ty - B.Johnson #218

Autor to doświadczony futurysta. Poradnik napisany jest prostym, łatwym w odbiorze językiem. Jest w nim dużo doświadczeń autora, wskazówek, historii z życia wziętych. Otrzymujemy też ćwiczenia od autora. które pozwolą nam popracować nad sobą. Niby wszystko fajnie ale ja osobiście spodziewałam się czegoś zupełnie innego po tej książce. Myślałam, że będzie więcej cennych porad jak zacząć żyć, jak skutecznie kształtować swoje życie a otrzymałam w jakimś stopniu przegadaną książkę. Mam mieszane uczucia do tej książki i myślę, że tak naprawdę sami musicie sprawdzić czy spodoba Wam się ten poradnik.



 



Opis książki:

'Jak wziąć życie w swoje ręce i ruszyć przed siebie bez lęków oraz obaw przed poniesieniem porażki? Czy przyszłość, której dla siebie pragniemy da się zaprojektować i zrealizować zgodnie z naszymi planami? Dlaczego futurologia to nie wróżenie z kart, a naukowa metoda przewidywania jutra? Brian David Johnson – doradca amerykańskiej armii oraz największych międzynarodowych korporacji – przekonuje, że za pomocą analizy przeszłych wydarzeń i obserwacji współczesnych zjawisk jesteśmy w stanie nie tylko przewidzieć przyszłość, ale nawet ukształtować ją według naszych pragnień. Książka zawiera ćwiczenia do pracy nad sobą oraz porady, jak rozpoznać zewnętrzne i wewnętrzne bariery, przez które trwamy w stagnacji."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger