Recenzje książek: Mortalista - M. Czornyj #209

I znowu muszę napisać, że nie czytałam nigdy wcześniej nic od Maxa Czornyja. Mortalista to pierwsza książka jaką miałam okazje przeczytać. 

I powiem Wam to była dziwna książka. Może dlatego tak oceniam bo po prostu nie miałam pojęcia z "czym to się je". Całość czyta się bardzo szybko. Akcja nie dzieje się zbyt szybko, tak naprawdę mało się tu dzieje. Polubiłam styl pisania autora. Bohaterowie, których poznajemy są wyraziści, na swój sposób bardzo dziwni. Autor nie boi się mocnych opisów, w tej książce skupił się na śmierci, opisie co się dzieje z ludzkim ciałem. 

Tak jak pisałam nie znam wcześniejszych książek autora i po prostu nie mam jak ich porównać. Myślę, że jeszcze sięgnę po jakiś tytuł.

A Wy znacie książki tego autora?



Opis książki:

"Od śmierci nie można uciec. Nigdzie.
W trakcie sprzątania domu, w którym niedawno natrafiono na zwłoki, zostaje odnaleziona sieć tuneli. Firma specjalizująca się w porządkowaniu miejsc zbrodni, odnajduje w nich makabrycznie upozowane ciała dzieci.
Czy lubiany przez wszystkich, emerytowany nauczyciel był seryjnym mordercą?
Czy to on odpowiadał za zaginięcia sprzed lat?
Tymczasem zostaje porwana kolejna osoba. Honoriusz Mond, wyzuty z emocji były kierownik katedry mortalistyki, jest specjalistą od umierania. Wie, że każda śmierć stanowi zagadkę, a po świecie chodzą zbrodniarze, którzy nigdy nie odpowiedzą za swoje czyny. Musi zrobić wszystko, by rozwiązać tę tajemnicę. Póki nie będzie za późno i śmierć nie sięgnie po kolejną ofiarę.
Każda śmierć pozostawia po sobie ślady. Ktoś je musi posprzątać.
Nowa seria autora bestsellerowego cyklu o komisarzu z Lublina, Eryku Deryle!"

3 komentarze:

  1. Czytałam dwie książki Czornyja i mocno mnie wciągnęły. Tę mam dopiero w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach czytać tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach czytać tę serię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger