Recenzje książek: Hello, goodbye i my pomiędzy- J.E. Smith #211

Hello, goodbye i my pomiędzy to moje pierwsze spotkanie z autorką. Myślę, że książka jest bardziej dla młodszych czytelników niż ja ale z ciekawością ja przeczytałam. Byłam bardzo ciekawa jak zakończy się ta noc i jak głowni bohaterowie zdecydują. Będą razem czy nie? 

Mimo że książka nie należy do najgrubszych to autorce udało zbudować się bardzo przyjemną, ciekawą, pełną emocji historii o trudnym wyborze jakiego muszą dokonać młodzi ludzie na progu dorosłości. Mają 12 godzin na podjęcie decyzji. Wspominają, odwiedzają miejsca które związane są z ich związkiem, analizują. Ale jaką podejmą decyzję?  Ich serca są pełne rozterek, rozerwane, próbujące wybrać jak najlepiej. Serce walczy z rozumem, co wygra? O tym przekonacie się czytając książkę:)

Styl autorki jest bardzo przyjemny, prosty. Całość bardzo szybko się czyta.

Jest to bardzo przyjemna propozycja dla młodzieży (ale nie tylko!). Myślę, że warto na nią zwrócić uwagę i polecić.



Opis książki:

"Clare i Aidan już jutro wyjadą na studia, od pożegnania dzieli ich tylko jedna noc - pełna nieprzewidzianych zdarzeń. Oboje mają bardzo mało czasu, by podjąć najważniejszą i najtrudniejszą decyzję przed opuszczeniem rodzinnego miasta i nieuniknionym rozstaniem. Niezwykle emocjonalna powieść Jennifer E. Smith opowiada o trudach wyboru, gdy miłość i proza życia prowadzą w dwie różne strony. To będzie niezapomniana noc…"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger