RECENZJE KSIĄŻEK: Nas dwoje - H. Miller #48




Zdarzają Wam się czasami prorocze sny albo sny, które coś sugerują?  Ja miałam już kilkanaście razy takie sny i muszę Wam przyznać, że to bardzo dziwne uczucie. Czasami mam też tak, że jak myślę o czymś albo coś wspomnę to w bardzo bliskiej przyszłości to się dzieje. 

Ale u mnie zdarza się to dość rzadko, szczególnie sny prorocze - nie wiem czy w tym roku miałam chociaż jeden taki - kiedyś było tego więcej.

Główny bohater książki "Nas dwoje" miewa prorocze sny  i sprawdzają się w 100% - chyba, że w jakiś sposób ostrzeże osoby, które mu się śnią i zmienią one bieg wydarzeń. Czy prorocze sny okażą się darem czy przekleństwem? Czy po każdym śnie chłopak będzie mógł zmienić bieg wydarzeń? 

Poznajemy historię Joela i Callie - oboje są po trzydziestce, każde z życiowym bagażem doświadczeń. Ich drogi splatają się pewnego dnia w kafejce gdzie pracuje dziewczyna. I od tego czasu dzieje się tak, że spędzają oni coraz więcej czasu, ich serca zaczynają mocniej bić, po pewnym czasie zamieszkują razem, dzielą życie ale ta sielanka nie trwa wiecznie... Pewnej nocy dzieje się to czego Joel bał się najbardziej.....  coś co sprawiało, że wzbraniał się uczuciem do kogokolwiek.....Jak potoczy się ich życie po tym wydarzeniu czy będą mogli wpłynąć na bieg wydarzeń? O tym dowiecie się czytając tę książkę. 

Ta książka to nie tylko romans pomiędzy dwójka dorosłych ludzi. To opowieść o dążeniu do szczęścia, spełniania marzeń, żałobie po utracie bliskiej osoby, poczuciu winy, żalu. To także pokazanie, ze życie tak naprawdę zależy od naszych decyzji, że zawsze możemy zmienić jego bieg, że nasze wybory mogą sprawić, że będzie inaczej. Nawet najtrudniejsza, najboleśniejsza decyzja na ten moment może sprawić, że w przyszłości będziemy szczęśliwi. 

Nas dwoje to debiut (!) literacki Holly Miller. Bardzo podobała mi się ta książka, trafiła w moje gusta. Czuć oryginalność, nie jest to powtarzalna historia. Jest to książka, która zostanie przeze mnie zapamiętana. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać historię Joel'a i Callie. Jest to historia, która rzeczywiście może złamać serce i to zrobiła także z moim (dawno to się to nie zdarzyło). Jest to idealna historia na scenariusz filmowy. 

Polecam Wam z całego serca tą chwytającą za serce opowieść. 



5 komentarzy:

  1. Czuję, że ta książka skradnie moje serce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ta powieść mocno chwyciła za serce. Wspaniała powieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że ta książka skradnie moje serce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłaś mnie swoją recenzją tej powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tej książce. Mnie trochę zniechęca do niej ten paranormalny wątek z proroczymi snami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger