RECENZJE KSIĄŻEK: Niegrzeczny manager -- K. Callihan #53




"Gabriel „Scottie“ Scott, manager największego zespołu rockowego na świecie, jest człowiekiem chłodnym i zdystansowanym, który wymaga perfekcjonizmu od wszystkich, również od siebie. W czasie lotu do Londynu poznaje fotografkę, Sophie Darling – dziewczyna siedzi obok niego i działa Scottiemu na nerwy. Doprawdy trudno o większe niedopasowanie niż tych dwoje.



Po kilku godzinach dyskusji i innych niespodziewanych zdarzeń rozstają się z wyrazami szacunku i przekonaniem, że już nigdy więcej się nie zobaczą. Gdy okazuje się, że pracodawcą, z którym dziewczyna ma umówione spotkanie, jest właśnie Scottie, a kandydatem na stanowisko oficjalnego fotografa jego zespołu jest panna Darling, oboje przeżywają szok. Mimo że dzieli ich właściwie wszystko, z każdym dniem napięcie między nimi narasta..."


Niegrzeczny manager to książka, którą przeczytałam z czystej ciekawości. Potrzebowałam też książki o jakiejś luźniejszej tematyce. Padło na ten tytuł. I powiem tyle udało mi się dotrzeć do końca tej książki co uważam za sukces. I nie wiem czy ja już po prostu za stara jestem na takie klimaty czy po prostu to była książka nie dla mnie. Zapowiadało się nawet fajnie jednak po pierwszych stronach już coś nie pykło. Dałam szansę i przeczytałam do końca. Czytając cały czas czekałam na jakąś akcję, emocje czy te sceny erotyczne...a tu nic. Zachowania głównej bohaterki, szczególnie na pierwszych stronach żenujące. Jakoś tak w tym wszystkim brakowało klimatu, jakiegoś sensu czy po prostu lepszego wykonania. Manager był tylko czy on był aż tak niegrzeczny? Chyba nie, przynajmniej dla mnie. Po prostu spodziewałam się zupełnie czegoś innego.


Ale, ale z tego co widzę to książka ma ocenę 7,8/10 (266 ocen) na lubimy czytać. Więc może ze mną jest coś nie tak. Myślę, że już po prostu jestem za stara na takie klimaty. Pewnie jakbym czytała ją 10 lat temu i na pewno spodobałaby mi się bardziej.  

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger