RECENZJE KSIĄŻEK: Fatalne kłamstwo - V. Keogh #89

Ostatnio dużo tej książki na instagramie. Ja także się na nią skusiłam i dziś zapraszam Was na moją opinię o Fatalnym  kłamstwie od Wydawnictwa Muza.



Trzy przyjaciółki od ponad 20 lat i  jedno wielkie kłamstwo sprzed dwóch dekad, które jak się okazuje miało bezpośrednio lub pośrednio wpływ na ich dalsze życie. Każda z nich jest na innym etapie życia ale są na swój sposób szczęśliwe. Obiecały sobie, że wydarzenia, które rozegrały się podczas czasów studenckich zostaną ich tajemnicą na zawsze. Jednak tak się nie dzieje i kłamstwo ujrzało światło dzienne. Jak mówi stare powiedzenie "kłamstwo ma krótkie nogi" i tutaj też tak się dzieje. Jednak to nie samo kłamstwo jest tutaj najważniejsze ale wpływ na dalsze życie bohaterek, które swoje życiowe wybory właśnie tłumaczą tym co wydarzyło się 20 lat temu. Teraz gdy okazuje się, że to nie prawda ich życie w pewnym stopniu traci sens a przede wszystkim traci sens to w co wierzyły... 

Ten thriller psychologiczny pokazuje jak wielki wpływ mają na nas wydarzenia, które rozegrały się w przeszłości. Trzeba przyznać, że to kobiety z przeszłością, których życie sypie się na naszych oczach. Wszystkie wydarzenia, które rozgrywały się w tej książce były negatywne, ani jedno nie było pozytywne. Nie wiem czy na 300 stronicową historię to nie za dużo. Przyjaciółkom po kolei wszystko się "waliło" czy to w życiu zawodowym czy prywatnym, a nawet psychicznym... 

Książkę przeczytałam bardzo szybko. Początek zapowiada intrygującą historię jednak później wszystko zwalnia do czasu zakończenia, które mnie osobiście bardzo ale to bardzo zaskoczyło. Epilog to mistrzostwo nie spodziewałam się, że tak to się rozegra! Ale nic Wam nie zdradzę ani słówka.

Nie jest to może jakaś wybitna pozycja jednak nie żałuję, że po nią sięgnęłam.  Przyznam się szczerze, że po opiniach, które widziałam przed rozpoczęcie =m lektury po prostu spodziewałam się czegoś inne, mocniejszego.. sama nie wiem.... 

Jednak polecam Wam sprawdzić ten tytuł. :) 



"Jak dobrze znasz swoje przyjaciółki?

Gdy Beth, Megan i Joanne poznały się na londyńskim uniwersytecie, mimo dzielących je różnic szybko stały się nierozłącznymi przyjaciółkami, gotowymi dla siebie nawzajem na wszystko – zgodziły się nawet zachować w tajemnicy coś, co się zdarzyło pewnej wstrząsającej nocy.

Teraz są po czterdziestce, każda z nich odniosła sukces w swojej dziedzinie i na swój własny sposób poradziła sobie z tym, co się stało. Jednak sekrety i kłamstwa na każdej z nich odcisnęły swój ślad.

Kiedy Megan postanawia wyjawić swojej narzeczonej prawdę o tamtej nocy, grozi to zrujnowaniem życia ich wszystkim.


A jest ktoś, kto postanawia nie dopuścić do tego za wszelką cenę. "

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger