RECENZJE KSIĄŻEK: Kto czyni zło - A. Pietrzyk #95

"Dwudziestolatek podejrzany o kradzież jest brutalnie przesłuchiwany na elbląskiej komendzie policji. Metody, które stosuje inspektor Juszczyk, sprawiają, że świeżo zatrudniona protokolantka Urszula Baranowska zwalnia się z policji i zakłada własne biuro detektywistyczne. Wkrótce dowiaduje się, że przesłuchiwany chłopak powiesił się na drzewie.

Na domiar złego Urszula nie dogaduje się z nową rodziną swojej matki. Mimo to zgadza się na propozycję ojczyma i podejmuje dodatkową pracę w jednym z jego salonów jubilerskich. Wkrótce do młodej detektyw zgłasza się kobieta, która padła ofiarą prześladowcy. Urszula postanawia nawiązać kontakt z tajemniczym stalkerem i coraz bardziej angażuje się w relację z nim. A gdyby tego było mało, ktoś próbuje potrącić jej matkę samochodem.

Czy te wszystkie sprawy mogą być ze sobą powiązane? "

 


 

To moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Ale na pewno nie ostatnie:) Spędziłam dwa dłuższe wieczory z tą emocjonującą, jakże zaskakująca i bardzo dobrze napisaną historią. Po prostu nie mogłam oderwać się od tej książki.

Książkę czyta się bardzo przyjemnie, dużo zwrotów akcji, połączeń pomiędzy bohaterami, związków przyczynowo- skutkowych. Cała historia zaczyna się bardzo niewinnie ale to tylko pozory. Jedno wydarzenia powoduje kolejne. Akcja przez całą książkę nie zwalnia,

 Bohaterowie są bardzo dobrze skrojeni każdy z nich ma swój niepowtarzalny charakter i coś "za uszami". Nikt w tej historii nie jest czysty, krystalicznie dobry. 


"Kto czyni zło" to bardzo dobrze napisany kryminał z jakże dobrze zarysowanym tłem.

Polecam sprawdzić ten tytuł. :) 

2 komentarze:

  1. Czytałam tylko jedną książkę tej autorki, ale bardzo mi się podobała i po ten tytuł również chcę sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger